top of page

Verzend- en retourbeleid

Laatst bijgewerkt: 20/03/2024

Verzendbeleid:

  1. Verwerkingstijd:

    • Bestellingen worden doorgaans binnen 1 week na ontvangst van de betaling verwerkt, mits op voorraad.

  2. Verzendmethoden:

    • Wij bieden standaard en versnelde verzendopties.

    • Verzendkosten en geschatte levertijden worden berekend bij het afrekenen.

  3. Verzendbestemmingen:

    • We verzenden momenteel naar België & Nederland.

  4. Volgen van bestellingen:

    • Zodra uw bestelling is verzonden, kunt u via e-mail een trackingnummer ontvangen.

  5. Vertragingen bij verzending:

    • Bij onvoorziene vertragingen kunnen klanten tijdig op de hoogte worden gesteld.
       

Retourbeleid:

  1. Beschadigde leveringen: Wij accepteren alleen retourzendingen voor beschadigde artikelen die binnen 1 dag na ontvangst van de levering worden gemeld. Om het retourproces te starten, volgt u deze stappen:

  2. Neem binnen 1 dag na ontvangst van het beschadigde artikel contact op met ons klantenserviceteam.

  3. Geef duidelijke foto's van het beschadigde product samen met uw bestelgegevens.

  4. Ons team beoordeelt de gemelde schade en bepaalt of retournering gerechtvaardigd is.

  5. Beoordeling retourneren:

  6. SWART behoudt zich het recht voor om de verstrekte foto's en informatie te beoordelen om te beslissen of de gemelde schade voor retournering in aanmerking komt.

  7. De beslissing zal gebaseerd zijn op de aard en omvang van de gemelde schade.

  8. Goedkeuring retourzending:

  9. Als de gemelde schade wordt goedgekeurd voor retournering, zal SWART instructies geven over het retourproces.

  10. Klanten moeten de meegeleverde instructies volgen om de retourzending te kunnen verwerken.

  11. Retouruitsluitingen:

  12. Retourzendingen worden niet geaccepteerd om andere redenen dan de bevestigde schade.

  13. Veranderingen van gedachten, voorkeur of andere niet-schadegerelateerde redenen komen niet in aanmerking voor retournering.

  14. Terugbetaling of vervanging:

  15. Na goedkeuring van een retourzending kunnen klanten kiezen tussen terugbetaling of vervanging van het beschadigde artikel.

  16. Terugbetalingen worden verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode.

  17. Retourzending:

  18. SWART zal instructies geven over de retourzending als een retourzending wordt goedgekeurd.

  19. De verzendkosten voor het retourneren van beschadigde artikelen worden door SWART gedekt.

  20. Retourtermijn:

  21. Alle retouraanvragen voor beschadigde artikelen moeten binnen 1 dag na ontvangst van de levering worden gemeld.

  22. Retourzendingen die na deze periode worden gerapporteerd, komen mogelijk niet in aanmerking voor overweging.


Wijzigingen in dit verzend- en retourbeleid

We kunnen dit privacybeleid van tijd tot tijd bijwerken. Wij zullen u op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen door het nieuwe privacybeleid op deze pagina te plaatsen.

​

Contactgegevens:

  • Voor vragen over de verzending of het retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@swartmedia.be.

bottom of page